ANAF. Îndrumare și asistenţă telefonică

15 decembrie 2015 Drept Administrativ si Fiscal

ANAF a anunţat marţi, 15 decembrie 2015, că toţi contribuabilii pot beneficia de îndrumare și asistenţă telefonică apelând numărul unic de telefon 0314039160.

Prin intermediul acestui număr de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a obţine telefonic, informaţii generale în domeniul fiscal precum şi informaţii cu privire la aspecte în domeniul Tehnologiei Informaţiei.

Apelând la acest număr de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informații pe care le solicită prin intermediul următoarelor taste:

  •  tasta 1 — persoane fizice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică — destinată îndrumării și asistenței în domeniul fiscal;
  •  tasta 2 — persoane juridice — destinată îndrumării și asistenței în domeniul fiscal;
  •  tasta 3 — persoane fizice și juridice — destinată asistenței în domeniul tehnologiei informației (IT).

Agenţii Call-center oferă contribuabililor informaţii cu caracter general în legătură cu modul în care aceştia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii fiscale. Informaţiile oferite contribuabililor prin intermediul Call-center-ului se referă la impozitele, taxele, contribuţiile sociale şi alte venituri bugetare administrate de ANAF.

Citeste mai mult  Persoanele fără venituri pot alege între plata lunară a contribuției de sănătate sau plata la momentul accesării serviciilor medicale

În cazul în care în timpul convorbirii telefonice se constată că problematica fiscală solicitată prezintă un grad ridicat de complexitate și dificultate, agenții call-center pot îndruma contribuabilii către celelalte modalități de acordare a asistenței:

– prin e-mail (prin intermediul formularului de asistență de pe site-ul ANAF),

– în scris sau

– la sediul organului fiscal.

 

Cuvinte cheie: >